2019年8月3日 星期六

旺角CP值很高的西式餐廳「Mini Friday」

係旺角行完街,上OpenRice 搵下有咩野食推介~
見到呢間Mini Friday 評分極高,一於試試佢!

呢間餐廳好大,地方好寬敞! 
我7點半左右上到去,已經差不多滿座!

每張枱都會有呢個墨西哥脆片&芝士醬,
好似外國餐廳,不過呢個脆片係free Ge!
脆卜卜的口感加埋我勁鍾意的芝士醬,好味!

之後我見到有個特別餐牌係龍蝦海鮮意粉,試食價$158
我就叫左呢個! 

只需$158就有龍蝦半隻,仲有大蝦,帶子,大蜆,
真係好抵食! 配埋蕃茄扁意粉,味道一流!

而我老公就叫左個dinner set的香烤美式BBQ豬肋骨!
Set 入面有湯,有沙律,有主菜,有甜品,仲有野飲!
出面真係好難搵!

湯裡滿滿都是蔬菜,很足料!


沙律裡有我愛吃的魚子!!加分加分! 


豬肋骨下還有薯蓉,薯蓉超好吃!
這個豬肋骨也不差,它的燒醬也超好吃!


最後還有芝士蛋糕,濃濃的芝士香味,不會過甜!
好吃!


飲品方面,我老公喝雜果賓治,我喝凍巧克力!

這家餐廳價錢不貴,但食物有質素,
環境又寬敞,CP值很高!
另外,值得一讚的是這裡的員工都很有禮貌!
服務很好!

沒有留言:

張貼留言