2017年5月14日 星期日

[待嫁中]台中PW: JOJO婚紗攝影 (揀相篇)

到第三日就係揀相的日子~~
我約左12點睇相~ 
原本諗住食完早餐先去揀相~
點知想食果間早餐無開
最後又去左一中果邊買野食~
買完拎去JOJO食~
諗住邊揀相邊食早餐~

去到等一等就有相睇~
首先職員放映哂所有相一次~
一睇相~ 我同男友都好滿意!
當然有幾張相一望,係完全唔岩心水啦~
所有相都有調色~ 但就未精修~

攝影師共拍了209 張相~ 但我個package 只包40張Retouch
要係209 入裡揀40張出黎....
老老實實,真係好難~


首先想講JOJO個揀相system 好易用!
同埋佢係用電視睇相~
個電視都幾大~ 甘我同男友可以睇得清楚d~

另外要講一講~ 
我package 本身只包15" 相簿~
佢係打直有15" , 所以對我來說已經夠大~
但外觀真係唔靚~
同埋無排版可言
佢只可以一頁一張相~ 
張相打直就無問題~
如果張相打橫~
你只可選擇 
1.置中, 但上下留白 , 張相會細左
2.放哂係後面, 佢張張相轉90度~
即係話睇到最後,你要轉打橫本相簿睇~

最後我揀上下留白~~
我想本相簿d 造型係順著落~ 


好!經過第一輪~ 我地已經淘汰左約4成相
企剩下的6成真係好難選擇~
由於打橫的相會上下留白~
所以揀相時,我都盡量揀打直的~

揀相期間,其實差少少就同男朋友嘈交~
相得40張~ 同我地總有幾張唔同意見~
我放要呢張時,佢又覺得另一張好><
最後終於揀好40張相~ 

揀好哂入相簿的40張後~
由於佢有送30"畫報 , 我同男友就揀大家都最鐘意果張~
之後佢又送左摩天輪 & 四面可以放相的相架~
而佢係包埋相的!
所以又要揀~
今次揀左d 無入相簿的相~
(唔入相簿的相係無精修的,但由於相片唔大,
加上好多相唔精修已經好靚)


最後想講下,JOJO係所有相的soft copy 都會包調色比返哂你~ 

所以過程中,佢有sell 我upgrade & 加精修相片數量~
但真係好貴
淨Upgrade 相簿要NT8000 , 成2000港幣
係! upgraded 相簿係靚好多~
但我同男朋友心諗~
所有相都比哂我地,我地淘寶 / 係香港整返本靚相簿都唔駛甘貴
所以! 千萬唔好比人sell 到丫!

不過佢地都唔hand sell ~
我話唔要upgrade 都無黑我地面~ 

揀完左一星期後已經可以對稿(精修)
但我屋企無電腦~ 要等今星期上男友家一齊再睇~
除非你係改轉第二相用精修~
否則所有精修都係改到你滿意為止

而相簿 / 畫報就要遲d 自費寄返香港~
而佢送的相架就自行先拎走~
而所有相片的soft copy都會即日燒好碟比你~

整體來說,我覺得JOJO 唔錯~
而且又唔貴~ 我都幾推介大家揀呢間!

最後放幾張相(未精修)比大家參考一下~
有什麼問題歡迎問我~ 

























歡迎合作邀請: littlerainy89@gmail.com


更多韓國旅遊 / 美容小分享


Facebook:


YouTube: littlerainy89
ESDlife: http://wow.esdlife.com/littlerainy 主要分享結婚資訊
BeautyExchange: http://www.beautyexchange.com.hk/blog/Little%20Rainy



沒有留言:

張貼留言