2016年11月14日 星期一

我的敏感急救救星~ Minon 保濕舒緩面膜~


話說5月的時候,本人去左一轉東京~
買左呢個日本人氣面膜MINON 的保濕舒緩面膜~
它可是幾屆 COSME 的面膜Number 1!
雖然2015 被我的美麗日記打敗,成為第2~

1,200JYP / 4塊。Paper Mask 黎講都唔平嫁~
但都無阻我買佢黎試試~

由於之前夏天,無咩機會拎佢出黎試試~
直到最近,天氣時凍時熱,又乾燥~
我面的皮膚有點過敏。有點癢癢的!
我當然馬上拿它出黎敷啦~
看看它的精華。不是平常液體狀的~
完全是GEL狀的~ 

它的面膜質地比較厚身少少~
但真係非常貼面
唯一少少不足就係鼻位唔夠敷~

敷完後輕輕按摩一下幫助吸收~
可能因爲精華太厚身~ 敷完好像有一層保護膜的感覺~
在這乾燥的天氣下,你又不會覺得「笠」~
反而覺得皮膚有被保護的感覺~
 但這款面膜在是夏天敷的話,一定會過「笠」~ 

另外,我還買了它們家的化妝水~
其實我還挺期待用它的。
但由於現任化妝水還沒用完,所以沒開始用~ 
我之後會再跟大家分享~
所以請大家繼續留意我的分享

Facebook Fanpage: Little Rainy

沒有留言:

張貼留言