2016年12月1日 星期四

謝霆鋒....個老友開的餐廳 [16 Shell] @天后

今日公司請食飯~
前排16 Shell 又係網上被sell 到好「肯」~
話係謝檸檬個xx開的~
於是我地就去左試16 Shell ~


我叫左個白酒大蝦意大利麵~
之後揀左湯,無要沙律~
今日個湯係磨菇忌廉湯~
個人覺得湯稀左少少~
(可能我唔識食啦!平時慣左忌廉湯係杰身)

由於間野「黑蒜包」好出名~
於是散叫左一份~
唔好講笑,呢個包好好味~
個邊好脆口,但個包就好軟熟
佢除左有蒜味,仲有少少甜味。
但我食唔出加左d 咩~

黎到主菜:
份量唔算多,對女仔黎講都夠食ge~
男仔就...... 
味道上,我覺得好普通!唔難食,但又未到好好味,要再去食多次。

最後我以凍檸茶作結。
以我同事要左熱朱古力,要另加$10
但我同事話好好飲~
後悔無叫朱古力試試~

總結:
以天后呢區黎講有質素ge 西餐lunch要$100~150 都唔算貴~
可惜佢未覺得好好食而令我想再次光顧。
不過個黑蒜蓉包就真係值得一試!

******************************
想睇更多韓國旅遊 / 美容 / 香港美食資訊?
歡迎加我FB
www.facebook.com/littlerainykr 

沒有留言:

張貼留言