2018年8月15日 星期三

原來食火鍋都有秘技!? @和民


當我想不到吃什麼的時候,很容易就走去和民!
日本菜來就價錢不算貴,味道又不錯!
所以琴晚又同老公去左和民食晚飯!



老公叫左奇異果乳酪沙冰,老公表示好Feash 的奇異果味,好飲!
而我就叫左熱情果紅茶,鐘意熱情果的朋友們一定要喝這個!酸酸甜甜的,勁好飲!




再來叫左個北海道車打芝士,佢係用北海道3.6牛乳整嫁!濃濃的芝士味,仲可以拉到芝士絲!




之後就到左今晚的主菜,橫濱風味噌牛肉火鍋!
落單時記住同佢講用「我要用秘技」!甘就可以有多一種食法!
菜同湯會另上,甘就可以試到牛油香煎牛柳啦! 
啖啖牛肉香味,我老公食到停唔到口!





講左要秘技後,除左多一種食法,仲有$50現金卷下次用!




煎完牛柳,食左牛柳的原味,就可以加返湯&菜做火鍋, 佢個湯真係好濃味,好正!
D牛柳粒索哂鼓油濃湯的味道,好好味!



我仲加左$38 要多碟豚肉!
唔好以為$38 碟豚肉就覺得係普通貨!
豚肉很嫩口,脂肪層熟左唔會覺得油林林,反而好爽口!

以上份量2個人食剛剛好! 食肉獸老公同我都表示好滿足!



希望大家會喜歡我這次的分享!

歡迎產品試用 / 活動出席邀請:

My FB:


沒有留言:

張貼留言