2016年12月22日 星期四

又完成一個大item! 落實擺酒場地:名門壹號

由於媽媽心血來潮想我們2017(雙春潤月)結婚,
所以我們擺酒的日子定得比較倉促。
距離我的Big Day 不到一年的時間,
突然要很趕急的找場地。
幸好擇到的日子其中一天是平日,星期一!
基本上星期六那天,很多婚宴場地都Full 場了!

由於是平日擺酒,我本身主要都集中找油尖旺區,方便大家放工前往。
但發現自己覺得靚的場地, 就算在星期一都Full 場了😭

本身打定輸數,只要地點方便,裝潢不要太差就好啦!
點知,係Facebook 見到名門壹號的廣告。
由於剛剛201611月開幕,在12月訂酒席有10圍送1圍的優惠。
於是我和男友就去睇睇!

那晚先去了中港城皇上皇,煌府188,最後才去了位於荔枝角宇晴匯的名門壹號!

話就話地鐵一出4mins 行到去。 其實由出閘行去出口都行左一大段直路。
一上到去就係商場,個商場係普通屋苑商場。
同埋對於非街坊來說,名門的位置係比較難搵。
最後由出閘行到名門大約行10mins左右!
 
老實說,我同男朋友一見到個場已經好滿意!
而且我開15圍,佢已經可以比我包大個邊個場!
佢每個場本身都有獨立門口,呢一點好好!

比想大家睇先(官方圖,但同實境差不多)

大場
 
中場
細場 
 
 



佢細分可分3個場!
原本我15圍佢建議我大 / 中間個場都可以。
但中間個場對我來說會好逼!
原本佢大場mins chgs 128,000
可能新開的關係,佢話15圍就可以,不理價錢!

講返個場(大場),真心靚!樓底好高,個台都好大,四方無柱!
最緊要新開,咩都好新,感覺良好!

仲要係開新,好多優惠唔洗R, 佢都主動比你! 
價錢都好優惠!

以下菜單無需再加一,但酒水就要另加!
 

佢本身包埋印帖、而佢地有成10多款帖比你揀,
要求不高的話,你絕對會揀得落,唔駛自己出面再印!


唯一不足係新娘房唔大,但都有獨立洗手間,足夠容納56個人!
總之都足夠2個人同新娘換衫加多個化妝師!
同埋係屋苑商場內,可能有人會覺得唔好睇。
我個人就接受到!同埋最緊要都係酒樓本身個場夠靚。
同埋始終係新場,網上無任何新人的宴後分享!


基本上當晚睇完場已經決定係呢間!
不過都要返去問下雙方父母。 當然父母都無問題!
所以第二日就已即刻去落訂!(好怕比人訂左,又要再搵場)

好啦!又搞掂一個大item😌😌
可以向另一個item 進發💪🏻💪🏻

******************************************************

歡迎合作邀請: littlerainy89@gmail.com

更多韓國旅遊 / 美容小分享

Facebook:

YouTube: littlerainy89
ESDlife: http://wow.esdlife.com/littlerainy 主要分享結婚資訊

沒有留言:

張貼留言