2018年10月17日 星期三

沒有油煙的好味韓燒!Lab 10 @朗豪坊


好耐無食韓燒啦,係朗豪坊行過見到呢間Lab 10 就決定去試下!

由於我唔係好食牛,但我老公偏偏係一個牛魔王,所以叫左碟薄切和牛($128)!
嘩.... d雪花好靚!

上面有蛋個碟其實係用黎點和牛食!
呢個「生蛋醬」超好味!
而下面果d 係醬料&生蒜黎,我勁鐘意生蒜!
我食豬時都有點佢!

之後仲有職員幫我地燒埋!


話說我本身少食牛都忍唔住食左啖!真係好好味!
因為我少食牛,所以我平時食到d 平價牛會覺得好「蘇」,但呢片和牛有牛味得黎一點都唔「蘇」,相反好香!正!

之後就叫左我的最愛五花豬! 三色豬五花($130)!
呢度的五花豬仲有3種口味,3種醬料!
(青檸醬 / 生薑菠蘿醬 / 生薑蘋果醬)


雖然五花肉有好多肥膏,但燒完之後,食落口又唔會好油,相反肥膏變得爽口!我就最鐘意佢個青檸醬,少少酸味配埋片五花肉,正!



之後叫左個鐵板鰻魚炒飯!($128)

呢個炒飯真係不得了! 因為佢用鐵板上,所以食落去會有飯焦! 脆脆的口感,好味!

最後叫左個炸脆芝士!($56)

炸脆芝士上面加左果醬,甜甜的,估唔到又同芝士幾夾! 
我老公話仲可以當埋甜品黎食!

食韓燒當然唔少得要叫野飲啦!
我點左熱情果梳打($28)!又係我最愛的熱情果!


最後值得一讚係呢間韓燒餐廳,但竟然一點油煙味都沒! 走果陣唔會成身油煙味!讚!


希望大家會喜歡我這次的分享!

歡迎產品試用 / 活動出席邀請:

My FB:

沒有留言:

張貼留言