2019年7月8日 星期一

旺角新世紀 // 好味的泰菜「象屋」

前幾日同老公拍拖行街,去左新世紀廣場~
見新世紀新開左間泰國菜「象屋」,就走左入去食。

原來間餐廳係有泰菜&西方菜~
唔怪得佢ge裝潢甘高貴!
但我太耐無食泰國菜,所以all in 揀哂泰國野~

得2個人,但樣樣都想食,最後揀左3樣我覺得食泰菜必食的菜式: 小食拼盤、菠蘿雞肉炒飯、冬蔭公海鮮湯米粉。

小食拼盤有我最愛的蝦餅&春卷~
熱辣辣脆卜卜~ 好好味!
中間有2燈菠蘿,我覺得好特別~
食完一堆炸物,再食塊菠蘿,真係好正!
個口即刻清新哂,無哂油膩感。

冬蔭公海鮮湯米線
我記得餐牌係寫米線,但黎到係米粉,可能係我記錯!
不過個冬蔭公湯底真係好好味,我連湯都飲埋!

最後菠蘿雞肉炒飯!
佢同好多泰國餐廳一樣會用返菠蘿上菜,
但佢好特別,佢係用菠蘿傾斜甘放作伴碟。
菠蘿份量好多而且好甜~
另外有好多配料,肉鬆,腰果等~
食落口感好豐富!



沒有留言:

張貼留言