2018年3月10日 星期六

只需601秒,打造韓妹靚靚肌「New Beauty Express」

在香港這個大都市,時間就是金錢
傳統的美容院,每次一去最少都2小時~
個個都想做facial, 唔通個個都有時間去做facial咩
終於,比我係荃灣搵到一間「速食」美容店: New Beauty Express


NBE 以全新概念,減去傳統美容院按摩、針清、修眉等服務,只花 601秒專注為客人進行自己在家做唔到,但又很重要的護膚或脫毛療程。

想知短短601秒,我做左咩facial? 一齊睇落去吧!

首先要好好清潔左皮膚先啦。
之後就做左最近好hit 的韓式peeling, 「Envy 皮膚吸塵機」,結合真空水療和鑽石磨皮,能溫和無痛地帶走 30-35微米的死皮,吸走毛乳污垢、黑頭粉刺 及多餘油脂。在潔淨同時導入,針對不同肌膚需要,配合專用精華營養素。

癒程時你會感覺到探頭不停把你皮膚的污穢吸走,過程一點都唔痛!

OMG, 部機真係幫我吸走好多油脂&死皮! 

幫皮膚大掃除後,就做第二部機,
「肌膚更生護理療程」eLase IR膠原更生,幫助改善皮膚鬆弛,膚色變黃,毛孔粗大,更新力衰退等問題。
療程時,感覺暖暖的,皮膚會感覺到彈下彈下的感覺,同樣都係唔痛。 而治療師還會幫我毛孔粗大的地方打多幾下。

做完2部機,清潔走面上的Jel後,治療師就幫我塗上護膚品。 就這樣,10分鐘的時間就做2樣美容療程! 快而準的針對皮膚問題作出改善。

由於每次療程時間短,又省略了不必要的步驟的開支等,所以NBE的價錢一點都唔貴!



NBE除了提供 facial treatment 外,還有自家品牌的護膚產品。

EGF 精華是它們家的皇家產品。

下圖這個保濕水珠特潤霜,我試過試上手,
感覺不錯,推開面霜後會變水珠,做到清爽保濕!

大家有興趣可以去試試看!

New Beauty Express一站式美容實體店 
地址:荃灣千色匯I期2樓2054號鋪
查詢電話: (852) 2728 6918



這次分享到這裡,謝謝大家觀賞~

My FB:

歡迎試用 / 活動出席邀請:
littlerainy89@gmail.com

沒有留言:

張貼留言