2018年12月21日 星期五

食好西系列「樂天經典 」: 終於係香港食到新加坡炒辣蟹

自從今年4月去過新加坡食炒辣蟹就一直想食返!
我搵左好耐終於搵到啦!
「樂天經典」佢主打東南亞&中國菜!重點係有新加坡炒辣蟹丫!!!所以我同老公就即刻去試!

間野係尖沙咀,地點方便,環境舒服,裝修都幾靚(可惜我無影相.. 哈哈!)
同埋呢到d 員工服務好好!值得一讚!
由於我地叫左炒辣蟹,所以比左圍巾同食蟹工具比我地~

接著第一樣黎到的係我杯野飲:蘋果荔枝茶$28
呢2種生果加埋一齊又幾夾!味道唔錯,唔會過甜!


再來:馬來風光 $75
即係馬拉盞炒通菜~ 碟菜好入味,落足料去炒~
好好味!同平時食開的更濃味!我同老公都覺得好好食!


再來一個老鼠粉 細煲 $108
叫左最細煲都好大煲,可以3-4個人食~ 
老鼠粉雖然果名唔好聽,但都幾好食,幾彈牙!
撈埋個汁好正!


跟住叫左蒜蓉粉絲扇貝 $48/隻
隻扇貝好大隻,同埋好鮮甜!




之後介紹的就係今日的主角:炒辣蟹配炸饅頭$388
佢個汁同我新加坡食過的唔同,無甘辣,偏甜少少,唔係好食得辣的朋友都岩食! 將饅頭點埋呢個汁真係勁好食,我忍唔住食左3個饅頭!
老實說,其實我唔係好好食蟹,但我甘想食炒辣蟹,絕對係因為呢個汁!


隻蟹都唔細,蟹鉗都大隻嫁!


最後,老公叫左個甜品,楊枝甘露$28 
我食左一啖,覺得酸得濟,唔知係咪過左季節所以芒果唔甜?


整體來說:樂天經典的食物都好好食(除左楊枝甘露),環境好好,好好坐!員工的服務無得彈,仲會主動幫我地換碟!
餐牌上仲有好多野我都好想食,可惜今次得2個人,叫得唔多野~ 呢間野值得再次幫襯,下次我要叫埋幾個朋友仔再食過!


希望大家會喜歡我這次的分享!


歡迎產品試用 / 活動出席邀請:

My FB:

沒有留言:

張貼留言