2016年9月17日 星期六

服務超好! 食物又好味的韓國餐廳 - Outdark!

Outdark 係韓國已經有超過3x間分店!
來到香港開多2間,旺角 / 尖沙咀
我同朋友就去左尖沙咀果間!
7點半拎飛,等左成個鐘先入座!
不過佢地好貼心,係你等位途中會派薯條比你食! 
雖然細細杯,但好好味
佢係有個半鐘限時!
一坐低我地就拿拿林叫野食!
半份甜辣炸雞&肋骨芝士!
肋骨芝士會有小食送,我地揀左自己做自己飯團
就好似下圖甘。比埋飯,紫菜,蟹子比你搓!
有得食有得玩

之後黎左肋骨芝士!
店員會好好服務幫你整!幫你捲埋!
好似睇表演甘😂😂 (只會幫你捲頭1次)
旁人有爐邊蛋,栗米芝士,蕃薯蓉,泡菜。
我淨係知泡菜一定可以refill,
其他無問。

之後黎埋炸雞!上面有好多薯條(仲有薯格/薯角)! 
佢有4隻醬比你點!甜酸/芥末/咖哩/另一隻唔記得)


埋單$495!但份量絕對夠4個人食👍🏻
我地得3個人,食剩好多🙈
埋單時服務員自動問你駛唔駛打包拎走!
另外呢度有樣野好得意係佢會比個鎖你😂
寫完走果陣可以比你掛係門口!

總結:
其實香港韓國餐廳好多都妹好味!((雖然都係韓國好味好多))
呢間都唔例外!都好好味!
但老實說其實味道間間都差不太多!
但呢間ge 服務態度真係好好!
會令我向朋友介紹 同再次幫襯!
(見我打篇野打得甘詳盡就知我幾鍾意啦)

*************************************
更多韓國旅遊 / 美容分享,請Like my FB
Facebook: Little Rainy  
www.facebook.com/littlerainykr

沒有留言:

張貼留言