2016年9月24日 星期六

失敗了的牙齒美白 .\ /. Smile Cosmetique

今次想分享我牙齒美白的失敗後感~!!!
我本人係茶精一名... 日日飲幾杯茶~~ 不過依家努力戒緊!!!
加上由細過開始已經成日飲可樂...
所以我d牙真係好黃.... 都唔係一般黃甘簡單~
由於黎緊影pw, 要靚就要靚到盡!!!! 牙齒當然都要白啦~
雖然牙齒都可以封相執白佢~ 
但我預左搵朋友 & 自拍影pw.. 而我根本就唔識執~
同埋自己都想自己d牙可以白d~~ 真係笑都有自信D!!!
話說之前去日本買左係cosme拎過幾年第1名 ge 美白牙貼~
"Smile Cosmetique"
























一盒有6 片~











佢有上排同下排牙~ (較長的係上排))











貼完就係甘~~~











我係每晚用~ 每次fu 3~5 mins~ 連續用左6日~
可惜..... d 牙都係無白過><
其間都戒左飲荼同其他有色飲品~
本身我對佢好有期望~ 依家就好失望~
所以想同大家分享下~ 如果有sis 想買呢個就要再諗下啦~
不過黎緊我仲有盒係日本買ge 美白牙貼未試~~~~
試完要同大家分享~~~~~

************************************************************
想睇更多韓國旅遊 / 美容 / 香港美食資訊?
歡迎加我FB, 謝謝!

沒有留言:

張貼留言